RODO
KLAUZULA INFORMACYJNA
DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
W ZAKRESIE KORESPONDENCJI MAILOWEJ
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) /Dz.Urz. UE L 119 z 2016, s.1) dalej RODO informujemy, że:
KLAUZULA INFORMACYJNA
MONITORING WIZYJNY
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz UE L 119 z 4.05.2016, s. 1), dalej RODO, informujemy, że:
1) Administratorem danych osobowych jest Centrum Kultury w Krynicy-Zdroju, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 19, 33-380 Krynica-Zdrój, e-mail: biuro@ckkrynica.pl, tel. 18 471 07 50, reprezentowane przez dyrektora jednostki;
2) dane kontaktowe inspektora ochrony danych: ul. Józefa Ignacego Kraszewskiego 7, 33-380 Krynica-Zdrój, adres e-mail: iod@umkrynica.pl;
3) celem przetwarzania danych osobowych jest zapewnienie porządku publicznego i bezpieczeństwa pracownikom i obywatelom oraz innym osobom korzystających z usług i ofert kulturalnych Centrum Kultury w Krynicy-Zdroju oraz w celu ochrona mienia.
Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. e RODO, która ma swoje źródło w art. 9a ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym;
4) odbiorcą danych osobowych są lub mogą nimi zostać podmioty, którym na podstawie umowy powierzono przetwarzanie danych osobowych, organy publiczne, służby porządkowe, osoby poszkodowane w sytuacjach zarejestrowanych przez kamery systemu;
5) dane osobowe nie będą przekazywane ani nie planuje się przekazywania danych do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych;
6) zapisy z monitoringu przechowywane będą przez okres do 3 miesięcy od dnia nagrania. Po tym czasie zostaną trwale usunięte, o ile przepisy odrębne nie stanowią inaczej; nagrania dot. incydentów mogą być przechowywane dłużej – do czasu wyjaśnienia sprawy albo zakończenia odpowiednich postępowań;
7) osobie zarejestrowanej przez system monitoringu przysługuje prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych – o ile nie będzie to naruszało praw i wolności innych osób będących na nagraniu, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania;
8) każdej osobie zarejestrowanej przez system monitoringu przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, 00-193 Warszawa, ul. Stawki 2;
9) przebywanie w obszarze objętym monitoringiem, spowoduje automatyczne pozyskanie danych osobowych przez administratora na podstawie art. 9a ustawy o samorządzie gminnym;
10) dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.